Pageviews van de afgelopen week

vrijdag 18 december 2009

FRAOCHY BAY



I just received a mail from my friend Neil Stewart .
He made a cartoon series. His new cartoon series starts showing on UK's Sky TV on monday 21st dec.

In one episode a caricature I made of him appears. You'll also find a link back to my site on the links page.

I'm very exited about the series. I hope you like them too ! 
Find it here !

Ik heb zojuist een email ontvangen van mijn vriend Neil Stewart. hij heeft net een animatieserie afgewerkt ,en de eerste aflevering gaat vertoond worden op  het Engelse SKY TV, maandag 21 dec  .


In een van de episodes ,en in de trailer op de home pagina,kun je een tekening van mij zien die ik maakte van hem. In de links pagina wordt naar mijn site verwezen als wederdienst.


Ik kijk uit naar de serie, en ik hoop dat de link naar mijn pagina druk bezocht wordt....Hier kun je de trailer zien

Geen opmerkingen: